neděle 12. července 2015

Sylvain Reynard - Gabrielův Očistec

Autor: Sylvain Reynard
Originální název: Gabriel's Rapture
Série: Hříšné odstíny vášně (2.)
Vydáno: 2012
Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 557
Anotace: Gabriel Emerson, profesor středověké literatury a odborník na Danta, napravený hříšník, jenž nalezl smysl svého života - milovanou Beatrice. Julia Mitchelová - magisterská studentka, která konečně našla své štěstí i ztracené sebevědomí. A jedna společná minulost, ne tak úplně podle pravidel.
Žárlivost ruku v ruce se závistí, třetím ze sedmi smrtelných hříchů, připravují na pozadí svou pomstu. Vydrží křehký vztah Gabriela a Julianne tuto těžkou zkoušku? Dokážou oba projít Očistcem, aby mohli vzápětí vstoupit do Ráje? Udrží si Julia svůj sen jít na prestižní Harvardskou univerzitu a její milovaný svou dobrou pověst a práci?
Ta dívka, nyní se skutečná a okouzlující, mu nedává jinou možnost...

Mé hodnocení: Čekala jsem, že se mi druhý díl nebude líbit tolik jako první, ale omyl. Líbil se mi ještě více. Nádherně napsaná kniha.

Proč jsem si vybrala tuto knihu? Protože jsem četla první díl, do kterého jsem se naprosto zamilovala.

Definuj knihu dvěma slovy. Učitel, zakázané.

Definuj knihu slovesem nebo citoslovcem. Smutně

Jakou postavou by jsi chtěla nebo nechtěla být? Stejně jako v prvním díle, jsem měla hodně ráda Julii, i když se hrozně trápila a po tom bych opravdu netoužila.

Pozitivum. Úžasný styl psaní.

Negativum. Tíha knihy, když jsem ji tahala do školy.
Share:

0 komentářů:

Okomentovat