středa 3. srpna 2016

Za černými brýlemi ► Audrey se vrací

zdroj

Audrey se vrací

Sophie Kinsella

Audrey ve škole krutě šikanovaly její spolužačky. Od té doby je schovaná doma a nedokáže nikam jít. Na očích nosí černé brýle a nedokáže si představit, že by si je měla sundat. Její terapeutka ji dá za úkol točit film, aby se malými kroky vracela do běžné reality. Není schopná uvěřit tomu, že by se její stav mohl zlepšit. Není schopná uvěřit tomu, že by si jednou sundala své černé brýle.

,,Problém je v tom, že deprese neprovázejí žádné nápadné příznaky jako pupínky nebo horečka, takže si ze začátku neuvědomujete, o co jde. Pořád budem říkat ,Je mi dobře', i když vám dobře není."

Podle mě je to kniha, která zpracovává vážné téma jednoduchým způsobem. Nejvíce se zde popisují deprese, sociální fobie ale také láska, smutek, strach. Je zde napsáno tolik nádherných a především hlubokých myšlenek. Autorka píše opravdu neuvěřitelně čtivě a kniha se četla skoro sama. 

,,Podíváte se někomu zpříma do očí a ve zlomku vteřiny z vás vysají celou duši. Aspoň mně to tak připadá. Oči jiných lidí jsou nekonečné, což mě děsí."

Všechny postavy byly popsány opravdu skutečně a realisticky. Přirostli mi k srdci a žila jsem jejich životy. Ne jedenkrát jsem se u knihy nahlas zasmála. Knihu jsem si zamilovala. Ne jenom kvůli nádherné obálce, ale také tomu příběhu, který byl úchvatný. Doporučuji úplně každému a věřím, že nejsem jediná, kdo knihu upřímně miluje. 

,,Jsem obětí hlouposti vlastního mozku."
Share:

0 komentářů:

Okomentovat